1398-07-24 06:11
4306
0
65907
یک شهروند نوشت :

نقش آب منطقه ای گلستان در حادثه استخر لولایی چه بود؟

متاسفانه در اکثر استخرهای گرگان ناجیان غریق یا کم تعداد بوده یا سرشان در گوشی تلفن همراه است که در برخی مواقع حوادث تلخ را رقم می زند.

 

شهروند خبرنگاری نوشت : عصر جمعه گذشته بود که سبحان مباشری نوجوان یازده ساله در استخر شهید لولایی گرگان غرق شد و جنازه بی جان وی روی آب قرار گرفت ، حادثه تلخی که شنیدنش خیلی ها را متاثر کرد .

اما علت چه بود ؟

اساسا هر انسانی خصوصا کودکان اشتباه می کنند و فلسفه گذاشتن نجات غریق هم جلوگیری از اشتباهات و نظارت بر رفتار خطرناک برخی شناگران است .

متاسفانه در اکثر استخرهای گرگان ناجیان غریق یا کم تعداد بوده یا سرشان در گوشی تلفن همراه است که در برخی مواقع حوادث تلخ را رقم می زند.

استخر شهید لولایی گرگان توسط آب منطقه ای گلستان ساخته شد و در اختیار بخش خصوصی قرار گرفت و اداره ورزش و جوانان صرفا مجوز لازم را داد ، طبعا باید آب منطقه ای نقش نظارتی خود را به درستی ایفا می کرد تا چنین حوادثی رخ ندهد .

به راستی وظیفه نظارت بر استخرها برعهده کیست؟

براساس اخبار منتشر شده از ابتدای امسال تاکنون این چندمین فرد غرق شده در استخرهای استان است و به راستی مسئولیت این اتفاقات با کیست؟یعنی مسئولان فقط دلشان به این خوش است که استخرها بیمه هستند و خسارت را به خانواده مرحوم پرداخت می کنند؟

آقای دکتر طیبی از شما به عنوان مسئول ورزش استان درخواست می شود که راهکاری برای جلوگیری از اتفاق های مشابه بیاندیشید و نقش اداره ورزش و جوانان را مشخص کنید.

انتهای پیام /

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.